Wysyłka, realizacja, zwroty
Wysyłka
Obszar dostawy
Wysyłamy przesyłki do Polski i krajów europejskich. W przypadku wątpliwości lub wysyłki do krajów europejskich prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy, omówimy warunki i koszty dostawy.
Koszty dostawy
Zamówione produkty można bezpłatnie odebrać w pracowni w Majscowej 35, 38-220 Dębowiec po uprzednim ustaleniu terminu.
Każda przesyłka jest starannie zapakowana, aby uniknąć uszkodzeń w transporcie oraz jest ubezpieczona.
Koszt wysyłki pokrywa kupujący, darmowa dostawa w przypadku zamówień powyżej 250 zł.
Zamówione produkty wysyłamy:
- za pośrednictwem firmy InPost - PACZKOMAT, paczki do 5 kg w cenie 13 zł brutto
- za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, paczki do 5 kg w cenie 18 zł brutto
- za pośrednictwem POCZTY POLSKIEJ, paczki do 5 kg w cenie 18 zł brutto
- jeżeli wybierzemy usługę ZA POBRANIEM do kosztu dostawy doliczamy 5 zł brutto
- w przypadku zamówienia produktów, których waga przekroczy 5 kg, lub wymiary przesyłki są niestandardowe np. kafli ceramicznych forma i cena dostawy jest ustalana indywidualnie i omawiana z klientem.
Realizacje
Zamówienia wysyłamy najwcześniej w dniu opłacenia, najpóźniej 3 dni robocze po ich opłaceniu.
Zamówienia opłacone szybkim przelewem lub za pośrednictwem płatności PayU są oznaczone jako zapłacone w momencie złożenia zamówienia. Zamówienia opłacone przelewem tradycyjnym przyjmujemy do realizacji po zaksięgowaniu kwoty na naszym koncie lub po otrzymaniu potwierdzenia przelewu mailem.
W przypadku zamówienia produktów niedostępnych od ręki czas ten wydłuża się o przynajmniej 14 dni, co jest wynikiem procesu powstawania wyrobów ceramicznych i zależy od zamówionego produktu, prosimy o kontakt mailowy, aby ustalić szczegóły.
Zamawiając kafle ceramiczne czas realizacji wynosi około 21 dni, w zależności od ilości może się wydłużyć co jest wynikiem procesu powstawania, dostępnością surowców. Wysyłając zapytanie przez formularz SKOMPONUJ
KAFLE otrzymamy przybliżony termin realizacji.
Proces powstawania ceramiki jest czasochłonny i ma charakter rzemieślniczy, czasami zdarzają się nieprzewidziane komplikacje w procesie produkcji, np. brak surowca, szkliwa lub zmiana receptury przez producenta, awaria pieca, itp. W takich sytuacjach klient jest informowany mailowo o możliwym opóźnieniu wysyłki lub zmianie zamówienia. Każda taka sytuacja będzie omawiana bezpośrednio z klientem.
Zwroty
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, skontaktuj się z nami pod adresem sklep@ceramikarnia-uuli.pl i odeślij produkt na adres: Ceramikarnia Pracownia Ceramiki i Porcelany Urszula Stachurska, Majscowa 35, 38-220 Dębowiec. Koszt przesyłki pokrywa kupujący. Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej z nienaruszonym produktem, w ciągu 3 dni otrzymasz zwrot pieniędzy.
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- Napisz do nas na i opisz problem sklep@ceramikarnia-uuli.pl Uwaga, jeśli produkt uległ uszkodzeniu w transporcie zrób zdjęcie odrazu po rozpakowaniu najlepiej w obecności kuriera, lub na poczcie, czy przy paczkomacie i wyślij je do nas.
- Wszystkie potłuczone produkty podczas transportu z winy przewoźnika wymieniamy na nowe.
- Nie ma potrzeby wysyłać do nas potłuczonego towaru, wystarczy zdjęcie. Innego typu reklamacje rozpatrujemy indywidualnie.
"Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestuje w obszary wiejskie"
Operacja pn. "Utworzenie działalności gospodarczej pod nazwą 'Ceramikarnia' poprzez dostosowanie lokalu oraz zakup niezbędnego wyposażenia." mająca na celu: Rozwój przedsiębiorczości na obszarze LGD Nowa Galicja oraz uzyskanie źródła dochodów przez Wnioskodawcę poprzez podjęcie działalności gospodarczej pn. "Ceramikarnia", a także wspieranie działalności artystycznej, kulturalnej i edukacyjnej realizowana jest ze środków Europejskich w ramach Poddziałania 19.2 Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.